.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگترین تجمع زائران حسینی در ساری برگزار می شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: بزرگترین تجمع زائران اربعین حسینی ۱۴ آبانماه در ساری برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا یونسی رستمی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی استان با اشاره به این‌که اربعین، بزرگ‌ترین همایش سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی ماست، یادآور شد: مردم ایران اسلامی و عاشقان حضرت امام حسین (ع) با شرکت در این گردهمایی عظیم، تبعیت خود را از دستورات الهی و آموزه‌های آن امام همام اعلام می‌کنند که در هیچ شرایطی زیر بار ظلم نمی‌روند و هرگز دست از حمایت حق بر نخواهند داشت.

یونسی بابیان این‌که مردم والای ما با حضور در اربعین حسینی، رخداد دینی، مذهبی و فرهنگی بزرگی را رقم می‌زنند، گفت: برای تمامی امور احتمالی و نیازهای زوار به‌ویژه از سوی موکب داران، پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به این‌که همایش اربعین حسینی یک اقدام ملی است و همه باید به‌دوراز مسائل صنفی چونان ید واحد در این راستا اهتمام نمایند و نهایت همکاری را مبذول دارند، افزود: گردهمایی اربعین حسینی، یکی از بی‌بدیل‌ترین تجمعات دینی و مذهبی است که به وحدت ملی کمک می‌کند.

وی از برگزاری تجمع زائران اربعین حسینی در ۱۴ آبان ماه جاری در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: از این فرصت برای تبیین بهینه اهداف همایش اربعین و ایجاد شور حسینی در میان زائران و مشتاقان آل الله بهره‌گیری شود.

معاون استاندار، تأکید کرد: از ظرفیت شبکه‌های مجازی برای تنویر افکار عمومی، تبیین معرفت حسینی و اطلاع‌رسانی بهنگام به زائران استفاده شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.